breadcrumbs_revolution_theme

ПРАВИЛА ТА УМОВИ ДІЇ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ СИРНЕ КОРОЛІВСТВО «СИРНІ БОНУСИ»

 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Програма лояльності СИРНІ БОНУСИ, далі Програма, є загальною програмою лояльності для покупців мережі магазинів Сирне королівство, що спрямована на формування та підтримання обізнаності, просування,  стимулювання продажів та просування на ринку товарів та послуг, що реалізуються, шляхом нарахування СИРНИХ БОНУСІВ, далі Кешбек.

1.2. Організатором Програми є ТОВ «Сирне королівство Україна» (надалі - Організатор). Програма діє по Україні в містах Київ, Одеса, Дніпро і Суми.

1.3. Організатор Програми має право залучати до організації та проведення третіх осіб на свій розсуд.

1.4. Програма діє безстроково, однак Організатор Програми зберігає за собою право змінити або скасувати ці правила, включаючи структуру накопичення та порядок використання Кешбеку, та/або припинити дію Програми в цілому в будь-який час.

1.5. Інформація про правила Програми та внесення змін або припинення дії Програми  оприлюднюється в інформаційних джерелах Програми лояльності в т.ч. на сайті cheesekingdom.com.ua
Повідомлення про зміни в Програмі, в тому числі зміни, що вносяться в Програму, вступають в дію з моменту оприлюднення таких змін на сайті cheesekingdom.com.ua
Учасники Програми самостійно здійснюють контроль за наявністю нової інформації щодо правил Програми та внесення змін або зупинення дії Програми.

 2.  ЗМІСТ ПРОГРАМИ

2.1. В рамках Програми реалізується накопичувальна система нарахованого Кешбеку та його подальша реалізація на придбання товарів в магазинах Сирне королівство або при замовленні товарів на сайті cheesekingdom.com.ua та додаткових негрошових переваг учасникам Програми.

2.2. Під реалізацією Кешбеку на придбання товарів в магазинах Сирне королівство мається на увазі зменшення ціни товару (або суми, що підлягає оплаті за товар) на суму накопиченого Кешбеку та в порядку, встановленому цими Правилами.

2.3. Під наданням додаткових не грошових переваг мається на увазі організація та проведення Організатором для учасників Програми рекламних, маркетингових акцій (заходів), адресне та цифрове розповсюдження рекламної, довідкової та іншої інформації.

2.4. Учасник Програми має право на умовах цих Правил одночасно використовувати Кешбек та додаткові негрошові переваги.

2.5. Участь в Програмі є безкоштовною та не передбачає сплати учасниками Програми будь-яких платежів, призначенням яких є оплата участі в Програмі.

 3. ЯК СТАТИ УЧАСНИКОМ ПРОГРАМИ                     

3.1. Учасниками Програми лояльності в магазинах Сирне королівство можуть бути тільки фізичні особи, що досягли 18-ти років.

3.2. Стати учасником Програми має право будь-яка фізична особа, що відповідає вимогам п.3.1. цих Правил, та звернулася до касира будь-якого магазину Сирне королівство або зателефонувала до контакт-центру Сирного королівство за тел 0800212127 з бажанням стати учасником Програми.

3.3. Для участі в Програмі особі, що виявила таке бажання, необхідно надати номер діючого мобільного телефону та пройти верифікацію з подальшим використанням номеру телефону для майбутніх верифікацій. Також, учасник програми з метою використання переваг Програми, зобов’язаний надавати касиру свій номер мобільного телефону, який був вказаний при реєстрації, при кожній купівлі товарів у магазинах Сирне королівство або замовленні товарів на сайті cheesekingdom.com.ua

3.4. При заповненні даних, вказаних у п. 3.3., особа, що бажає стати учасником Програми добровільно, дає Організатору повну згоду, шляхом верифікації, на обробку його персональних даних, зокрема: прізвище ім’я, номер телефону, дати народження, будь-яким способом, включаючи, але не обмежуючись, згоду на збір, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптацію, зміну, оновлення, використання, оприлюднення (в тому числі розповсюдження, реалізацію, передачу і т.д.), знеособлення, виокремлення, блокування та знищення їх персональних даних в базі персональних даних Програми Лояльності Сирного королівства.

3.5. Обробка персональних даних здійснюється з метою формування та підтримання обізнаності про діяльність та проведення рекламних, маркетингових та інших заходів у мережі магазинів Сирне королівство; розповсюдження повідомлень, реклами про будь-які заходи, товари, акції, що проходять або надаються у мережі магазинів Сирне королівство за вибором Власника  бази персональних даних Програми Лояльності ТОВ «Сирне королівство Україна», проведення статистичних та/або оціночних досліджень про ефективність роботи мережі магазинів Сирне королівство.

3.6. Власником бази персональних даних Програми лояльності мережі Сирне королівство є ТОВ «Сирне Королівство Україна», місцезнаходження бази даних та Власника є м. Київ, Голосіївський р-н., вул. Рудницького Степана буд. 6-Д, оф. 43/1

3.7. При обробці персональних даних Власник бази персональних даних Програми лояльності ТОВ «Сирне королівство Україна» здійснює всі необхідні організаційні та технічні заходи для захисту персональних даних від неправомірного або випадкового доступу до них, знищення, перекручення, блокування, відтворення, розповсюдження, а також від інших неправомірних діянь.

3.8. Використання покупцем бонусів, рекламних і інших спеціальних пропозицій, що надаються покупцям в мережі магазинів Сирне королівство в рамках Програми лояльності, передбачає ознайомлення і згода учасників Програми з цими Правилами.

3.9. Термін дії статусу учасника Програми не обмежений і поширюється на весь термін дії Програми.

 4. ПОРЯДОК ЗДОБУТТЯ І ВИКОРИСТАННЯ КЕШБЕКУ І ІНШИХ ПЕРЕВАГ ПРОГРАМИ

4.1. Учасник Програми отримує право на використання Кешбеку і негрошових переваг з моменту реєстрації (активації) в Програмі лояльності.

4.2. З метою нарахування/використання Кешбеку учасник Програми зобов'язаний озвучити  касиру номер мобільного телефону, який був використаний для реєстрації в Програмі.

4.3. Для реалізації накопиченого Кешбеку на номер мобільного телефону учасника Програми буде надіслано смс-повідомлення з кодом або верифікаційний дзвінок, який необхідно озвучити касирам чи операторам для оформлення замовлення.

4.4. Розмір бонусів, що нараховується учасникові Програми, формується у встановленому цими Правилами порядку та доступний до використання протягом терміну дії, встановленому цими Правилами, з перервою на Різдвяні канікули з 15 по 31 грудня кожного року.
З 15 по 31 грудня кожного року, Кешбек продовжує нараховуватися згідно Правил, проте не може бути реалізований.

4.5. Отримання і використання негрошових переваг в рамках рекламних, маркетингових акцій (заходів), що проводяться Організатором для учасників Програми, встановлюється правилами проведення таких заходів, які публікуються Організатором, або іншими особами за його дорученням, в рекламі або інших інформаційних повідомленнях, у тому числі на сайтах cheesekingdom.com.ua

5. ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ КЕШБЕКУ

5.1. Система надання учасникам Програми знижок на придбання товарів в магазинах Сирне королівство, реалізується шляхом реалізації накопиченого Кешбеку  за здійснені таким учасником Програми покупки в магазинах Сирне королівство. Розмір знижки, яку має право отримати учасник Програми, залежить від суми раніше нарахованого Кешбеку.

5.2. В рамках Програми одиницю накопичення всіх покупок учасника Програми та основу для розрахунку розміру знижки складає бонус.

5.3. Бонус нараховується на віртуальний рахунок покупця на суму чека фактично оплаченого грошима, окрім підакцизних товарів, акційних товарів, товарів що продаються з подарунком, кавових напоїв, чаїв та десертів в мережі магазинів Сирне королівство, у розмірі 5%.

5.4 Кешбеком не можна розрахуватися за підакцизні товари, товари які продаються зі знижкою, або з подарунком, за каву, чай та десерти. Крім випадків, коли це прямо вказано в умовах акцій.

5.5. Нарахування і активація бонусів відбувається через 24 години після здійснення покупки та можуть бути використані учасником Програми протягом наступних 180-ти (ста восьмидесятий) календарних днів для отримання знижки при здійсненні покупки у  мережі Сирне королівство. По завершенню вказаного строку бонуси списуються з віртуального рахунку та не підлягають жодному відшкодуванню.

5.6. Знижка надається з розрахунку 1 (одна) гривня знижки за 1 (один) бонус. При використанні бонусів, відповідна кількість бонусів списується з віртуального рахунку учасника Програми.

5.7. Максимальний розмір знижки, що надається за рахунок бонусів, може бути такою, щоб сума оплати за товар не була меншою за 1 грн.
5.8.
Під сумою покупки мається на увазі та частина суми покупки (товари), на яку, згідно діючих умов, можливе нарахування Кешбеку, та яка фактично була оплачена грошима.

5.9. Організатор має право розробляти і впроваджувати інші способи накопичення бонусів. Про терміни впровадження, тривалість і правила інших способів накопичення бонусів Організатор завчасно повідомляє в рекламних та інформаційних матеріалах, а також на сайті cheesekingdom.com.ua

5.10 Бонуси не можуть бути використані для оплати замовлення (частково або повністю), в якому використано будь-яку іншу знижку.

5.11. Учасник Програми не може передавати накопичені бонуси іншій особі, у тому числі іншому учасникові Програми. Накопичені бонуси не підлягають грошовому відшкодуванню.

5.12. Учасник Програми може перевірити кількість бонусів, нарахованих на віртуальний рахунок звернувшись по телефону Контакт-центру 0800212127

5.13. Деякі товари/послуги можуть бути виключені з переліку статей для нарахування бонусів, що окремо обмовляється в інформаційних джерелах Програми.

 6. ПРИПИНЕННЯ УЧАСТІ В ПРОГРАМІ

6.1. Кожен учасник Програми може припинити участь в Програмі, направивши дзвінок-заяву для припинення участі за телефоном Контакт-центру 0800212127.

6.2. Дана заявка повинна містити наступні необхідні дані: ім'я, прізвище, номер мобільного телефону, який використовувався при реєстрації, дата завершення участі. Після здобуття заявки центром Програми, картка буде анульована, здобуття знижок і накопичення балів/бонусів по даній картці буде заблоковано.

  7.  ЗЛОВЖИВАННЯ

7.1. Продаж, обмін, аукціон або будь-який інший вигляд комерційної операції з третіми особами, в яких предметом операції є накопичені на віртуальному рахунку бонуси, заборонені і кваліфікуються як «зловживання».

7.2. У будь-якому випадку зловживань, порушник буде виключений із складу учасників Програми. Нарахування і реалізація бонусів згідно  умов Програми  буде заблоковано.

7.3. Участь в Програмі  може бути  припинена без попередження на невизначений термін з метою проведення перевірки/розслідування по будь-яких обґрунтованих фактах порушень, підозр в зловживаннях, що передбачає блокування віртуального рахунку учасника Програми.

 8. ІНШІ УМОВИ        

 8.1. В разі втрати/заміни номера мобільного телефону учасник Програми має можливість зберегти накопичені бонуси шляхом дзвінка за телефоном Контакт-центру 080212127 та уточненні наступних даних: ім'я, прізвище, новий номер мобільного телефону, попередній номер мобільного телефону. Протягом 24 годин з моменту звернення покупця віртуальний рахунок буде переведений на новий номер мобільного телефону.

8.2. Незалежно від положень, зазначених в цих Правилах, Організатор Програми лояльності також залишає за собою право на власний розсуд припиняти або призупиняти накопичення та/або списання бонусів учаснику Програми лояльності, а також виключати будь-яку особу зі складу учасників Програми лояльності шляхом блокування віртуального рахунку, без попередження і без пояснення причин, в цілому у будь-який час, при цьому Організатор Програми лояльності не відшкодовуватиме учаснику або колишньому учаснику Програми лояльності, а також третім особам будь-які витрати і не здійснює будь-які компенсації.